Ads 468x60px

Blogroll

Blogger templates

Blogger news

BTricks

BThemes

Recent Posts

Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

Δίστομο: Γκολτζής με εμπειρία Γ' Εθνικής η πρώτη μεταγραφή του Αμβρυσσέα

Έναν επιθετικό με εμπειρία στην Γ' Εθνική και μεγάλες επιτυχίες και ρεκόρ γκολ στην Α' Φθιώτιδας είναι η πρώτη μεταγραφή για τον Αμβρυσσέα Διστόμου που ενισχύει το ρόστερ του για το απαιτητικό Πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής που συμμετέχει από φέτος.

Πρόκειται για τον ΄΄κανονιέρη'' του ΑΠΟ Αταλάντη Ζήση Κωνσταντίνου που έχει παίξει και στην Γ' Εθνική με ομάδα της Καβάλας - όπου σπούδαζε- πριν κάνει την εντυπωσιακή καριέρα ως πρώτος σκόρερ στην Φθιώτιδα.

Η μεταγραφή έκλεισε τις προάλλες και οι υπογραφές έπεσαν σε συνάντηση του παίκτη με το μέλος του μεταγραφικού τημ  της διοίκησης της Ομάδας της μαρτυρικής κωμόπολης της Βοιωτίας Δημήτρη Γκλαβά (φωτό).

"Καλοσωρίζουμε τον Ζήση στο Δίστομο και του ευχόμαστε υγεία πάνω απ' όλα και να εκπληρωθούν οι στόχοι που βάλαμε από κοινού!" αναφέρεται σε ανακοίνωση στο site του Αμβρυσσσέα όπου αναφέρεται επίσης ότι οι δυο ομάδες έχουν "άψογη συνεργασία" και ότι αυτή θα την συνεχίσουν και "στο μέλλον".

Από την πλευρά του ο σκόρερ  Ζήσης Κωνσταντίνου, έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook: "Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοικηση του Α.Π.Ο ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε τα τελευταία 2 χρονιά... Εύχομαι καλή συνέχεια και την εκπλήρωση των στόχων της ομάδος. Επίσης ευχαριστώ τον προπονητή κ. Δημητρόπουλο και τους συμπαίχτες μου που με στήριξαν και με στηρίζουν και με βοήθησαν πολύ στον προσωπικό μου στόχο...!

Τέλος να ευχαριστήσω την νέα μου ομάδα, τον ΑΜΒΡΥΣΣΕΑ ΔΙΣΤΟΜΟΥ, που από την πρώτη στιγμή έδειξε εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου. Τιμή μου που είμαι μέλος αυτής και με την σειρά μου να έχω την υγειά μου και να δώσω το 100% της ψυχής μου και των δυνατοτήτων μου και να συνεχίζω να σκοράρω έτσι ώστε να καταφέρουμε να εκπληρώσουμε τους στόχους μας".

Χαρακτηριστικό είναι ότι  προσδοκίες για καλή εμφάνιση του στράικερ δεν έχει μόνο το Δίστομο , αλλά και η παλιά του ομάδα: "Όλη η οικογένεια του Α.Π.Ο. "ΑΤΑΛΑΝΤΗ" εύχεται στο "πολυβόλο" της Φθιώτιδας Ζήση Κωνσταντίνου πρώτος σκόρερ και στη Γ' Εθνική. Πολλά συγχαρητήρια στην διοίκηση του Αμβρυσσέα Διστόμου για την άψογη συνεργασία και καλή πορεία στην ανώτερη κατηγορία" αναφέρεται από παράγοντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.