Ads 468x60px

Blogroll

Blogger templates

Blogger news

BTricks

BThemes

Recent Posts

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

"Θα σε δω στη Χαλκίδα": Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Χαλκιδέων

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 3 Ιουλίου, η πρώτη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Χαλκιδέων στο Αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας.

Κατά την έναρξη της συνεδρίασης, παρουσιάστηκε από τη Δήμαρχο Χαλκιδέων και Πρόεδρο της Επιτροπής Έλένα Βάκα η αφετηρία της ανάδειξης του Δήμου, το επίσημο βίντεο της τουριστικής προβολής με σλόγκαν “ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ” – “SEE YOU IN CHALKIS” και με τα χαρακτηριστικά hashtags #θα_σε_δω_στη_Χαλκίδα και #see_you_in_Chalkis. Το σλόγκαν συνοδεύει το σήμα της τουριστικής καμπάνιας, το οποίο σχεδιαστικά παραπέμπει στα εναλλασσόμενα νερά του Ευρίπου.

Το κεντρικό σενάριο του βίντεο, το οποίο μπορούν όλοι να παρακολουθήσουν ακολουθώντας τον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=M-XOWWilfWE&t=3s στο YouTube και στην επίσημη σελίδα του Δήμου στο Facebook και στο Instagram, είναι η γραμμική ιστορία της επισκέπτριας, η οποία εξερευνεί την πόλη κι ανακαλύπτει την ιστορία της. Παράλληλα, παρακολουθούμε διάφορες μορφές τέχνης κι ανθρώπινες στιγμές να εξελίσσονται με φόντο τα αξιοθέατα του Δήμου, με σημείο αναφοράς την πόλη της Χαλκίδας, αλλά και εικόνες από όλες τις Δημοτικές Ενότητες, τους Δίδυμους Πύργους στο Ληλάντιο, το εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου στη Νέα Αρτάκη, το θέατρο και τον αρχαιολογικό χώρο του ιερού της Αυλιδείας Αρτέμιδος και την παραλία των Αλυκών, που αγκαλιάζουν όλο το Δήμο. 

Ο επισκέπτης του Φάρου μας ταξιδεύει στο χρόνο, τα δυο μικρά παιδιά στον Άγιο Νικόλαο μας μεταφέρουν στο δικό τους παραμύθι και μας γεμίζουν συγκίνηση, ενώ το ζευγάρι του Κόκκινου Σπιτιού αποτυπώνει όλη εκείνη τη νοσταλγία και το συναίσθημα μιας άλλης εποχής. Ο εναέριος χορός πάνω από τα τείχη του κάστρου του Καράμπαμπα απογειώνει την ιστορία, ώσπου η κεντρική επισκέπτρια καταλήγει σε μια γιορτή δίπλα στο νερό με φόντο την παραλία και την παλαιά γέφυρα.

Στόχος του βίντεο είναι να μεταφέρει το συναίσθημα που βιώνει κανείς όταν πραγματικά ζει τον τόπο κι αποκτά εμπειρίες από κάθε του γωνιά. Για αυτό στο επίκεντρο του σεναρίου είναι οι άνθρωποι και οι ιστορίες τους. 

Πρόκειται για μια κινηματογραφική αποτύπωση της πόλης της Χαλκίδας και όλων των Δημοτικών Ενοτήτων, με ένα μουσικό soundtrack που γράφτηκε ειδικά για το Δήμο Χαλκιδέων, το οποίο μεταφέρει όλο εκείνο το συναίσθημα που σε προκαλεί να τον επισκεφτείς και να τον ανακαλύψεις.

Στην εισήγησή της η Δήμαρχος Χαλκιδέων απηύθυνε πρόσκληση σε όλους τους φορείς και συλλόγους να υιοθετήσουν το παραπάνω σλόγκαν και να το περιλαμβάνουν σε κάθε τους εκδήλωση, δράση ή αναφορά που συνδέεται με την ανάδειξη του Δήμου. 

Το καινούριο είναι που εμείς στον Δήμο Χαλκιδέων επιθυμούμε και στοχεύουμε να λειτουργήσει αυτή η επιτροπή ουσιαστικά και να συμβάλλει στη χάραξη και υλοποίηση μιας δυναμικής πολιτικής για την ανάπτυξη του τουρισμού στον Δήμο μας. 

Ο Δήμος Χαλκιδέων παραμένει μια επιταγή που δεν έχει εξαργυρωθεί. Ένας τόπος που δεν έχει αποκομίσει τα οφέλη που δικαιούται με βάση την ιστορική του κληρονομιά, τη φυσική του ομορφιά και την κομβική γεωγραφική του θέση. Για να συμβεί αυτό, οφείλουμε να αποσαφηνίσουμε την ταυτότητά του, να αποκτήσει ισχυρό brand name”, δήλωσε σχετικά η Δήμαρχος.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.