Ads 468x60px

Blogroll

Blogger templates

Blogger news

BTricks

BThemes

Recent Posts

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Σεμινάριο πρώτων βοηθειών για τους εργαζόμενους των Τμημάτων Καθαριότητας και Πρασίνου του Δήμου Χαλκιδέων

Στο πλαίσιο προγράμματος της Αντιδημαρχίας Υγείας του Δήμου Χαλκιδέων, με στόχο την ευαισθητοποίηση κι ενημέρωση των εργαζομένων του Δήμου, πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020, Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών στον χώρο του Εργοταξίου του Δήμου, προς ενημέρωση των εργαζομένων των Τμημάτων Καθαριότητας και Πρασίνου.

Το Σεμινάριο διεξήχθη από την ”Ομάδα Έρευνας & Διάσωσης Ευβοίας” με εισηγητές τους εθελοντές διασώστες κ. Σταύρο Τζιγιάννη και κ. Ευαγγελία Αγγέλου και περιελάμβανε τρόπους αντιμετώπισης συνθηκών έκτακτης ανάγκης όπως καρδιοαναπνευστική ανακοπή, λιποθυμικό επεισόδιο κ.α. 

Ανάλογα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν και στις υπόλοιπες υπηρεσίες του Δήμου Χαλκιδέων από την Αντιδημαρχία Υγείας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.