Το βράδυ της Παρασκευής 27 Ιουλίου όσοι θέλετε να δούμε την ολική έκλειψη σελήνης από κοινού, ο Σύλλογος Αστρονομίας Ευρυτανίας, μας καλεί στη θέση Χαλίκι (μετά το ξενοδοχείο Lecadin και ακριβώς στη διασταύρωση για Στένωμα) από τις 21:30 και μετά.
Δεν χρειάζεται κάποιος ειδικός εξοπλισμός, αρκούν τα μάτια μας και ίσως ένα ζευγάρι κιάλια.




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.