Το συμβούλιο της ΑΛΑΚ αποφάσισε στην προσεχή εκδήλωση στις 4 Αυγούστου στο Πάρκο Αποδήμων Ευρυτάνων να προσφέρει 1€ από κάθε εισιτήριο στους πυρόπληκτους κατοίκους της Αττικής που χρειάζονται την βοήθεια μας όσο ποτέ.
Επίσης στον χώρο θα υπάρχει «κουμπαράς» που ο καθένας θα μπορεί να συνεισφέρει ότι μπορεί.




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.