Pages

Pages

Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Συγχαρητήρια Δημάρχου Χαλκιδέων στην Εθνική Μπάσκετ Γυναικών

Τα εύσημα στα κορίτσια της Εθνικής μας ομάδας Μπάσκετ Γυναικών, απένειμε ο Δήμαρχος Χαλκιδέων Χρήστος Παγώνης, μετά την εντυπωσιακή νίκη με 81-59, επί της αντίστοιχης ομάδας της Πορτογαλίας, στο Κλειστό Κανήθου για τα προκριματικά του Ευρωμπάσκετ 2019.

Παράλληλα ο Δήμαρχος συνεχάρη τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης Γιώργο Βασιλακόπουλο, καθώς και τον προπονητή της γυναικείας ομάδας Κώστα Κεραμιδά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.