Υπερχείλισε ξανά η δεξαμενή λυμάτων του ελαιοτριβείου στον Αη Γιώργη Ιστιαίας. Τα λύματα οδηγούνται στο χωριό κι από κει στη θάλασσα. Οι αρμόδιες υπηρεσίες συνεχίζουν να κλείνουν τα μάτια και τα αυτιά στις διαμαρτυρίες των κατοίκων του χωριού...
Δείτε εδώ το ρεπορτάζ του diavlosnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.