Ιδιαίτερα καυστικός ήταν στην ομιλία του κατά στο 2ο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρώην αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος. Τα σημαντικότερα σημεία της ομιλίας του ήταν:
- Η ψευδαίσθηση ότι η Ελλάδα θα επωφεληθεί από μια σύγκρουση ΔΝΤ-Ευρωπαίων είναι lose-lose κατάσταση.
- Η δημοκρατική νομιμοποίηση της κυβέρνησης αυτής έχει εξαντληθεί.
- 4ο μνημόνιο θα υπάρχει ούτως ή άλλως. Το ερώτημα είναι αν θα υπάρξει 4ο δάνειο.
- Όλες οι ψευδαισθήσεις πολιτικές ή επικοινωνιακές οδηγούν τη χώρα σε μια lose lose κατάσταση.
- Δεσμεύουν τη χώρα μακροπροθέσμως δίχως να έχουν καμία επίγνωση.
- Η επόμενη κυβέρνηση δεν πρέπει να είναι μια ακόμα εναλλαγή κυβέρνησης υπό συνθήκες τεχνητής τυφλότητας.




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.