Ads 468x60px

Blogroll

Blogger templates

Blogger news

BTricks

BThemes

Recent Posts

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Κάλαντα στον Δήμαρχο Αγρινίου, Γ. Παπαναστασίου

Τα κάλαντα  των Χριστουγέννων έψαλλαν στον Δήμαρχο Αγρινίου ο Σύλλογος Ποντίων Ν. Αιτωλοακαρνανίας «Δ.Ψαθάς»  και η Φιλαρμονική του Δήμου Αγρινίου. Ο Γιώργου Παπαναστασίου ευχήθηκε Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια πολλά.

«Θέλω να ευχηθώ σε όλους τους Αγρινιώτες Καλά Χριστούγεννα με υγεία, ευτυχία και οικογενειακή γαλήνη. Αυτές τις δύσκολες ημέρες ας αισθανθούμε όλοι το πνεύμα των Χριστουγέννων, ας προσπαθήσουμε να δώσουμε αγάπη και στοργή.  Ας γίνει η απαρχή της  προσφοράς  στον συνάνθρωπό που έχει την ανάγκη μας.  Χρόνια πολλά σε εσάς και την οικογένειά σας».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.