Επιτόπια παρακολούθηση της εξέλιξης και ολοκλήρωσης του έργου της ΕΟ Θήβα – Λιβαδειά / ανισόπεδος κόµβος Βαγίων έγινε από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχο Περγαντά, ο οποίος επισκέφθηκε, µε κλιµάκιο τεχνικών, την περιοχή του έργου την Πέµπτη 10 Απριλίου.
Όπως είναι γνωστό, ήδη ολοκληρώθηκε από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας µια µεγάλη παρέµβαση βελτίωσης του οδικού άξονα Θήβα – Λιβαδειά και έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία αναβαθµίζοντας κατά πολύ τις συνθήκες κυκλοφορίας και ασφάλειας του διαµπερούς άξονα της Βοιωτίας.
Το έργο προϋπολογισµού 7.200.000 €, χρηµατοδοτείται από το Περιφερειακό Πρόγραµµα του ΕΣΠΑ και ολοκληρώθηκε σε διάστηµα 2,5 περίπου ετών, αποτελώντας τη συνέχεια του τµήµατος από τη διασταύρωση Καναβαρίου ως τη διασταύρωση των Βαγίων. Ειδικότερα, έγινε διαπλάτυνση του οδοστρώµατος στα 12,5 µ έως τη διασταύρωση του Μαυροµατίου και κατασκευάστηκε ο ανισόπεδος κόµβος Βαγίων δηµιουργώντας σε ένα σηµαντικό και κυκλοφοριακά φορτισµένο τµήµα του δρόµου Θήβα – Λιβαδειά σύγχρονες οδικές προδιαγραφές.
Όπως επεσήµανε ο Περιφερειάρχης: «Με το έργο αυτό έγινε µια απολύτως αναγκαία παρέµβαση στις βασικές οδικές υποδοµές της Βοιωτίας, που αναβαθµίζει τις συνθήκες προσπελασιµότητας και ασφάλειας στον διαµπερή οδικό άξονα Θήβα – Λιβαδειά. Βεβαίως επιδίωξή µας είναι η πλήρης βελτίωση του δρόµου Θήβα – Λιβαδειά και η µετατροπή του σε σύγχρονη και ασφαλή υποδοµή µεταφορών για τη Βοιωτία και κατ΄επέκταση για τη Φωκίδα.
Γι΄αυτό έχουµε εντάξει στο πρόγραµµά µας και χρηµατοδοτούµε από το Αναπτυξιακό της Περιφέρειας ΣΑΜΠ 766 ένα σύνολο νέων µελετών, προϋπολογισµού 3.020.000 €, που αφορούν το εθνικό οδικό δίκτυο Ριτσώνα – Θήβα – Λιβαδειά. Συγκεκριµένα:
- Τη µελέτη από κόµβο προς Βαθύ Αυλίδας έως Θήβα, µήκους 20 χιλιοµέτρων για τη βελτίωση της παλαιάς εθνικής οδού Θήβα – Χαλκίδα.
- Τις συµπληρωµατικές µελέτες του τµήµατος από ΠΑΘΕ – Κόµβο Μιχαηλίδη – Πυρί – Καναβάρι, µήκους 7,8 χιλιοµέτρων.
- Τις συµπληρωµατικές µελέτες του δρόµου Θήβα – Λιβαδειά στο τµήµα της παράκαµψης Αλιάρτου, µήκους 11 χιλιοµέτρων. Ήδη η προµελέτη έχει συνταχθεί και εγκριθεί.
- Τη µελέτη από το πέρας της παράκαµψης Αλιάρτου ως τη διασταύρωση Αγίου Γεωργίου µε παράκαµψη Αγίας Παρασκευής, µήκους 8,1 χιλιοµέτρων.»
«Είναι προφανές» συνέχισε ο κ. Περγαντάς «πως µιλάµε για µελέτες έργων σε µήκος 47 χιλιοµέτρων που δηµιουργούν µε την κατασκευή τους, ένα σύγχρονο και ασφαλές εθνικό οδικό δίκτυο στη Βοιωτία.
Παράλληλα και µέχρι την οριστική βελτίωση του οδικού άξονα, οι Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας, έχουν κάνει εκτεταµένες βελτιωτικές παρεµβάσεις στο δρόµο Θήβα – Λιβαδειά κατά τµήµατα όπως : από τη διασταύρωση του ΚΤΕΟ έως τη διασταύρωση Μαυροµατίου, στο τµήµα της διασταύρωσης Υψηλάντη (Μίχας – Ελαιουργική), στην είσοδο της Λιβαδειάς (Κ1) και στον περιφερειακό της πόλης (Κ1 έως Κ4), καθώς και στην έξοδο Αλιάρτου».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.