Ads 468x60px

Blogroll

Blogger templates

Blogger news

BTricks

BThemes

Recent Posts

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Για τα διόδια, το οδικό ∆ίκτυο της Εύβοιας και τα µεγάλα προβλήµατα

Ο Υπουργός Υποδοµών Μεταφορών και ∆ικτύων κ. Μιχ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι οι τροποποιήσεις των Συµβάσεων Παραχώρησης των µεγάλων Έργων οδοποιίας θα προωθηθούν στη Βουλή για κύρωση.  Είναι φανερό ότι ο Υπουργός, µετά και την απάντηση που έδωσε σε ερώτηση βουλευτή του Νοµού, δεν έχει αποδεχθεί την πρότασή µας, για την αφαίρεση από τη Σύµβαση Παραχώρησης, την είσπραξη ∆ιοδίων από το Τµήµα ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ-ΧΑΛΚΙ∆Α για την ΙΟΝΙΑ Ο∆Ο. 

Εποµένως, παρά τις όποιες δυσκολίες που υπάρχουν είναι ώρα να παρέµβουν οι εκπρόσωποί µας στο Κοινοβούλιο για αυτό το σηµαντικό πρόβληµα που αντιµετωπίζει η Εύβοια. Όπως έχει τονιστεί από όλους, είναι αδιανόητο να έχουµε ένα τέτοιο οδικό ∆ίκτυο (τον διαµήκη άξονα), χωρίς στοιχειώδη ασφάλεια, ξεπερασµένο από τα πράγµατα, εδώ και πολλές δεκαετίες και να υποχρεωνόµαστε να αποπληρώνουµε για 30 χρόνια την κατασκευή της ΙΟΝΙΑΣ Ο∆ΟΥ που θα βρίσκεται στη δυτική Ελλάδα. 

Μας αντιµετωπίζουν δηλαδή σαν να µας έχουν λύσει τα προβλήµατα οδοποιίας και µας ζητούν να συµβάλλουµε και εµείς για την ολοκλήρωση των µεγάλων έργων οδοποιίας της χώρας. Έχουµε ζητήσει την αντιµετώπιση συγκεκριµένων προβληµάτων, κυρίως του ∆ιαµήκη Άξονα. ∆ηλαδή την ένταξη των παρακάµψεων, που έχουν ολοκληρωµένες µελέτες: Χαλκίδας-Ψαχνών, Βασιλικού, Αμαρύνθου & Αλιβερίου.

Υπάρχουν όµως και οι µελέτες που εκπονούνται από το 2003, όπως η ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ της ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ και το τµήµα ΨΑΧΝΑ-ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ, που πρέπει επί τέλους να χρηµατοδοτηθούν από την Περιφέρεια και να ολοκληρωθούν ΑΜΕΣΑ. Υπάρχει η δέσµευση του Υπουργού κ. Μιχ. Χρυσοχοΐδη για την ένταξη και κατασκευή της Παράκαµψης ΧΑΛΚΙ∆ΑΣ, όπως και θετική στάση για τις παρακάµψεις ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ-ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ & ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ, που όπως προαναφέρθηκε έχουν ολοκληρωµένες µελέτες, αλλά µε την προϋπόθεση να χαρακτηριστεί ο διαµήκης άξονας, ∆ιευρωπαϊκό ∆ίκτυο. Αυτό έγινε στις 18 & 19 Νοεµβρίου, µε την ολοκλήρωση του χαρακτηρισµού από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Εποµένως δεν υπάρχει κανένα πρόβληµα να ενταχθούν τα έργα και να χρηµατοδοτηθούν από τα Κοινοτικά προγράµµατα, όπως το «Ταµείο Συνοχής»κλπ. 

Έχουµε ζητήσει επίσης, η χρηµατοδότηση των µελετών του βόρειου άξονα, να αντιµετωπιστεί µε την ένταξή τους ως υποέργο στην παράκαµψη Χαλκίδας, κάτι που αποτελεί συνήθη πρακτική, αφού η χώρα µας δεν διαθέτει δικούς της πόρους (Εθνικούς πόρους). 

Αυτά είναι τα θέµατα προτεραιότητας για την Εύβοια και πρέπει µε κάθε τρόπο να αντιµετωπιστούν. Η γνώµη µας είναι, ότι χρειάζεται κοινή δράση όλων των βουλευτών του Νοµού, συνεργασία µεταξύ τους αλλά και µε τους τοπικούς φορείς. 

Όλοι γνωρίζουµε ότι µε αυτόν τον τρόπο ενεργούν σε πολλούς Νοµούς της χώρας και πάντα υπάρχουν θετικά αποτελέσµατα. Όµως πρέπει ακόµα να υπενθυµίσουµε ότι αυτή την περίοδο συντάσσονται τα προγράµµατα της 5ης προγραµµατικής περιόδου και πρέπει οι εκπρόσωποι της Εύβοιας να ασχοληθούν ενεργά και µε αυτό το σοβαρό θέµα, γιατί από αυτό θα εξαρτηθεί η αντιµετώπιση σηµαντικών προβληµάτων όπως, η διάθεση των υπολοίπων ποσών για το ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, το Φράγµα ΨΑΧΝΩΝ και των ΜΑΝΙΚΙΩΝ, Αλιευτικά καταφύγια, Λιµενικά Έργα κ.α. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.