Ads 468x60px

Blogroll

Blogger templates

Blogger news

BTricks

BThemes

Recent Posts

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Απορία προς... ναυτιλομένους!

Ανήκουστο: Ποιο blog της Φωκίδας έκλεψε αποκλειστικό θέμα της Λαλιάς της Ρούμελης εμφανίζοντας την επικοινωνία που είχε "η πηγή του θέματος" με τη Λαλιά ως δική του επικοινωνία; 

Σε λίγο θα μάθετε, εκτός αν ο ιδιοκτήτης του εν λόγω blog μπει στον κόπο να απαντήσει σε σχετικό μήνυμα που του στείλαμε... Δε λέω να μην αναδημοσιεύσει την είδηση (όλοι το κάνουμε) ή να μην ψάξει για το θέμα, αλλά τουλάχιστον να τηρήσει τα προσχήματα, για να μην εκτίθεται...

Η Λαλιά της Ρούμελης έχει το θάρρος να αποκαλύψει το όνομα του εν λόγω blog και λεπτομέρειες για την αντιγραφή του θέματος (π.χ. τί έγραψε στη θέση του κειμένου "επικοινώνησε με τη Λαλιά της Ρούμελης" για να το εμφανίσει δικό του) και προκαλεί δημοσίως τον ιδιοκτήτη του ή να επανορθώσει για το σφάλμα του ή να κάνει μήνυση εναντίον μου για συκοφαντική δυσφήμιση σε περίπτωση που νομίζει ότι τον συκοφαντώ αδίκως.

Αν όμως έχω δίκιο, που λέω ότι έχω και μόλις αποκαλύψω τα συμβάντα οι αναγνώστες της Λαλιάς της Ρούμελης θα θυμηθούν το περιστατικό, θα φταίω αν ακολουθήσω το δρόμο της δικαιοσύνης; Επειδή ακριβώς έχω το γνώθι σαυτόν, γράφω παρακάτω το ονοματεπώνυμό μου.

Ο ιδιοκτήτης της Λαλιάς της Ρούμελης
Νικόλαος Καραμάνος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο. Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια δε δημοσιεύονται.